AZC Elderhoeve schilderen

Heb je zin om mee te helpen met schilderen bij AZC Elderhoeve? Dan is dit je kans.
Net als vorig jaar gaan we de buurt een beetje mooier maken.

Op zondag 21 en maandag 22 september (van 10.00 tot 16.00) gaan we o.l.v. 2 kunstenaars, schilderen en samen kunst maken bij het AZC.
Voor en samen met bewoners van het AZC, bewoners uit de wijk en leerlingen van De Klimboom uit Elderveld. Doe je mee?

Op zaterdag 27 september, op Nationale Burendag, kan je ook meehelpen, dan maken we samen het kunstwerk af.

Heb je nog vragen, stuur dan een bericht je aan annelieswiggers1@gmail.com.

Leuk als je komt!

Bazar54